ماجراى چسبیدن دست زن و مرد نامحرم در حال طواف

تبلیغات شما

پاتوق تفریحی پاتوق تفریحی
درباره ما
لینکستان
امكانات جانبي

عکس   ماجراى چسبيدن دست زن و مرد نامحرم در حال طواف

زنى دور کعبه طواف مى‌کرد و مردى نیز پشت سر آن زن مى‌رفت؛ لحظه‌اى آن زن بازوى خود را از چادر بیرون آورد تا کعبه را لمس کند.

ناگهان آن مرد دستش را دراز کرد و روى بازوى زن گذاشت. خداوند دست آن مرد را به بازوى زن چسباند. مردم دیدند و ازدحام کردند، چنان‌که راه عبور بسته شد.
کسى را نزد امیر مکه فرستادند و امیر مکه فقها و علما را حاضر کرد و آنها فتوا دادند که باید دست مرد را ببرند؛ زیرا آن مرد مرتکب گناه شده است. امیر مکه که از فتواى علماى مکه قانع نشده بود، گفت: «آیا در اینجا از خانواده پیامبر اکرم (صلى الله علیه و آله) کسى هست؟ » گفتند: «بله، حسین بن على (علیه السلام) اینجاست».
امیر مکه کسى را نزد امام حسین (علیه السلام) فرستاد. امام حسین (علیه السلام) تشریف آوردند. به آن حضرت عرض کردند: «اى فرزند رسول خدا! حکم خدا درباره اینها چیست؟»
امام حسین (علیه السلام) رو به کعبه ایستادند و دست‌هایشان را بلند کردند.
آن‌گاه مدتى مکث فرمودند و دعا کردند. سپس به طرف زن و مرد رفتند و دست آن مرد را از بازوى آن زن جدا کردند. امیر مکه عرض کرد: «اى حسین! آیا این مرد را براى کارى که از او سر زده است، مجازات نکنیم؟» حضرت فرمود: «نه».
گویند آن مرد همان شتربانى است که در کربلا دست امام حسین (علیه السلام) را قطع کرد و این‌گونه لطف آن حضرت را پاسخ داد. (شجره طوبی، حا، عین، ص ۴۲۲ )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: جدید، داستان، داستان الکی، داستان عاشقانه، داستان دانشجو ها، داستان خارجی، داستان ایرانی، داستان های دیگر..، ،
:: برچسب‌ها: تصوير ماجرايه چسبيدن به هم,بهترين تصوير ماجرايه چسبيدن به هم,جديدترين تصوير ماجرايه چسبيدن به هم,دانلود تصوير ماجرايه چسبيدن به هم,مشاهده جديد ترين تصوير ماجرايه چسبيدن به هم,عکس ماجرايه چسبيدن به هم,تصوير جديد ماجرايه چسبيدن به هم,تصوير اين ماه ماجرايه چسبيدن به هم,اخبار جديد در باره ماجرايه چسبيدن به هم,تصوير کيفيت دار ماجرايه چسبيدن به هم,تصوير مينياتوري ماجرايه چسبيدن به هم,کاريکاتور ماجرايه چسبيدن به هم,دانلود تصوير هاي ماجرايه چسبيدن به هم,دانلود تصوير ماجرايه چسبيدن به هم,عکس ماجرايه چسبيدن به هم,اخبار ماجرايه چسبيدن به هم,خبر ماجرايه چسبيدن به هم,دانلود جديد ترين اخبار ماجرايه چسبيدن به هم,اخبار جديد ماجرايه چسبيدن به هم,بهترين اخبار ماجرايه چسبيدن به هم,سايت اخبار ماجرايه چسبيدن به هم,خبر هاي ماجرايه چسبيدن به هم,اخبار جديد ماجرايه چسبيدن به هم,خبر جديد درباره ماجرايه چسبيدن به هم,خبر ماجرايه چسبيدن به هم,خبر توپ ماجرايه چسبيدن به هم,خبر تازه ماجرايه چسبيدن به هم,خبر واقعي ماجرايه چسبيدن به هم,آخرين اخبار ماجرايه چسبيدن به هم,آخرين خبر ماجرايه چسبيدن به هم,آخرين خبر درباره ماجرايه چسبيدن به هم,واقعه ماجرايه چسبيدن به هم,خبر تلخ ماجرايه چسبيدن به هم,خبر خوش ماجرايه چسبيدن به هم,خبر خنده دار ماجرايه چسبيدن به هم,خبر ناراحت کننده ماجرايه چسبيدن به هم,خبر داغ ماجرايه چسبيدن به هم,خبر هاي اين ماه ماجرايه چسبيدن به هم,خبر هاي امروز ماجرايه چسبيدن به هم,درباره خبر ماجرايه چسبيدن به هم,
نویسنده : Admin
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
طراح قالب